Odkalová Jama

09.05.2023

Dnes okolo 11.00 hodiny som prišiel na rybník a videl som, že netečie voda cez prívodný kanál.Išiel som.sa pozrieť a odkalová jama bola úplne suchá predpokladám aspoň dva dni.Voda unikala cez hrádzu popod zábrany,kde bolo vidieť dieru o veľkosti 50 cm a všetka pritekajúca voda sa vracala späť do Rimavy.Niektorí rybári vykonávali rybárske právo, ale výbor nebol od týchto našich členov informovaný,že voda nepriteká respektíve,že je pokles vodnej hladiny na rybníku.Nie som si istý prečo to nehlásili možno pre nevšímavosť alebo ľahostajnosť?Verím,že nám všektým záleží na stave rybníka a nie len Balažikovi Mirovi,Balážikovi Rolovi ,Dušanovi Dolinajovi a Paľovi Karasovi ,ktorí boli nápomocný k upchatiu diery provizorne a aj teraz pracujú na trvalom odstranený havarijneho stavu (zháňaním materiálu a vymýšlaní plánu ).

Chcel by som,aby si uvedomili tý rybári,ktorí lovili v čase od 21.07.2023 do 22.07.2023 a to aj vo večerných hodinách,že sú členmi SRZ MO Tisovec a majú pristupovať k spoločnému majetku zo všetkou vážnosťou.Tak ako je to napísané aj v stanovách SRZ § 6 ostavec 2, písmena C.
Dúfam,že sa nájdu členovia ktorí mi zavolajú, aby sme spoločne riešili prívod vody do rybníka čo najskôr.
predseda Katreniak 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky